Chicken Panja Recipe By ijaz Ansari | Crispy And Crunchy Chicken Panja Recipe | Panjay Recipe |
#chickenpanja #chicken #ijazansarifoodsecrets #ijazansarirecipes #recipe #easyrecipe #yummy #streetfood #delicious #snacks
source
The Best Seafood Boil And Butter Sauce Recipe How To Make Seafood Boil Just Got Easier when you make it Gina Young Style this recipe is super simple and it taste so good If you ever wondered How To Make a Delicious Seafood Boil and Butter Sauce i’m here for you Gina Young Seafood Boil…
Today’s recipe is Summer Dessert/Drink Recipe By Chef Hafsa. source
source
অসাধারণ একটি ইসলামি ওয়াজ #sakiltv36 #islamicvideo. source
Quick, and tasty garlic chicken with Potatoes. Recipe for 4 people. 1 onion 1 garlic head 600 gm of chicken breast 50 gm Butter 70cc3 white wine 300 cc3 of heavy cream (30% Fat or more ) 1kg red small potatoes Salt & pepper #garlic #chicken #potatoes #feelgoodwithfood #foodie #yummy source
#recipeshub #ChickenRoll चिकन रोल रेसिपी रेस्टोरेंट स्टाइल , चिकन रेसिपी, Juicy soft chicken kaise banaye, Chicken, Kathi roll Recipe, Kolkata style chicken roll, spring roll, breakfast recipe, snack recipe, chicken roll kaise banate hai, chicken roll street food, chicken rool ki recipe, chicken roll recipe, Chicken Roll by Recipes Hub, DiSano Peanut Butter:- DiSano Peanut…
You must be logged in to post a comment.
Bhai ye kachy hen andr sy saf nzr a raha hai 😊
Mashallah pangy bohat ache bane hn
Mery 2 bety hn or dono ap k fan hn😊 ejaz bhai or sara din apki recepies dekhty
Looks so delicious ijaz bhai❤
ماشاءاللہ
Koi khaas nahi
MashaAllah May Allah bless you and your all viewers with families always Amen InshaAllah 💐
Mashallah
بہترین 🎉
Nhi beta ye panje khane ki cheez nhi he hamara pura khandan ghin karta he
بھت خوب کولیجن
ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ ماشاءاللہ بہت خوب جناب والا آپ کو سلام کرتے ہیں ملتان پاکستان میں
Mny google me search kiya collagen waqi me bht h murghi k panjo me…. Lkin me nh khati ….😢
Please spot me Lovely people 🙏 please
Ejaz bani hamri b help kry😅
MashAllah ejaz bahi❤❤
Collagen is also best for joint health .
Ye tou dekh kar hi ghin aa rahi hy
Abay ganday
Masha Allah nice
Kuch tu chor do Bhai ab mrghi k pnjy bhi😱😱😱😱
O Bhai bas Karo boht hi bol rhy ho
Mean bhi asy he saf karate Hun.
🤮
Jehaz bhi hatoon say lassen ki boo kis trha khatm krna hy
Pray for my new job
Bata kia is ki yakhni bhi itni hi faydy mand hy ?
❤❤🇦🇫🇦🇫🇦🇫
Allah 😢 dekhte hai to dar lagta hai murgi ka tang
I like it
Bolied water use kr k ziada achy say nikalty hain